Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~grocHy

i wszystkie słowa wydają mi się banalne....nastrój wieczorny pełen przemyśleń....dzięki.


dbałość o szczegóły nadaje smaku.....osobiście urzekło mnie jabłko.....bo nadgryzione...


zabawa kolorami - kolorowe powstanie życia


podziwiam...


miło zobaczyć swoje okolice wśród całej masy zdjęć moja codzienna droga do domu


zobaczyłam miniature tej fotografii i powiedzialam sama do siebie " ooo niezłe" inne, fajne, podoba mi sie ta perspektywa


zazdroszcze widoku....dzięki zatrzymaniu tego na fotografii świat na chwile zwalnia bieg


lubie takie psychodeliczne klimaty, dobre proporcje, działa


fakt duże ,trzeba ogladac po kawałku;] ale światło ładne


moim zdaniem ptaki są niepotrzebne, do tajemniczości drzewa niezbyt pasuje ich dosłowny kształt i mocna czerń.poza tym samo drzewo ma klimacik


bardzo ładnie skomponowana naturalna rama


piekne delikatne światło i kompozycja kadru


zanim odpaliłam powiekszenie myslalam ze to lew!hehe wiec + za zaskoczenie.podoba mi sie rowniez mniej nasycona kolorystyka


szkoda ze takie małe.kolorystyka nadaje inny wymiar co bardzo mi sie podoba


jak tu nie marzyć;] pozytywnie


perspektywa i geometryczne rozlożenie kadru bardzo w moim guscie


haa gały!;] brawo za kadr


bardzo udany i dobrze wypatrzony kadr,szkoda troche ze w szrościach a nie cz-b.


nie przestajesz mnie zaskakiwać!pięknie przechodzisz przez odcienie koloru,struktura również bajka..pewnie nie jedyna chcialabym miec taka ścianę.


a ja myslalam ze to ptak....;] no to polecialam:D


obraz...


mmmmmmm.....


ta zieleń bardzo fajnie przełamuje szarości


podziwiam cała serie z Tomaszowa.brawo brawo


przeniknęłam w tą prace i zostaje w niej...



1 2 3 4 5 6 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt